Borong Barang China Online di Web 1688. Hai apa khabar pembaca semua? Masih konsisten dengan bisnes borong barang dari china?


Kali ini saya nak kongsikan lagi tentang supplier barang china. Tapi kali ini bukan tentang website Taobao. Kali ini saya nak share tentang website 1688.

borong barang china di website 1688
Borong Barang China di Website 1688

Laman web 1688, satu lagi laman web yang menjadi tumpuan pemborong barang china secara online. Kalau di Taobao ia sesuai bagi anda yang baru nak belajar memborong tapi di website 1688 ia lebih kepada mereka yang dah mahir yang mahu borong barang dari china dengan lebih banyak dan murah.


Bagi yang dah mahir dengan website Taobao bolehlah mencuba laman web 1688. Tapi anda jangan abaikan apa yang saya kongsikan supaya anda tak ditimpa kerugian jika memborong di web 1688.

Borong Barang China Online di Web 1688

Untuk makluman anda, pada awalnya web 1688 ditubuhkan kepada pemborong dari china memborong barang di china untuk diniagakan.


Untuk beli barang di website 1688, anda tak boleh beli minima 1 unit. Paling tidak pun anda boleh borong 10 unit ke atas.


Berbeza dengan website Taobao, kalau nak beli barang-barang dari supplier di website 1688 ni, kita mesti kena guna agen. Agen ni kira macam orang tengah la.


Sebabnya, website ini sebenarnya, adalah khas untuk peniaga-peniaga di China sahaja. Supplier yang jual barang-barang di website ini, hanya buat penghantaran dalam negara China sahaja.


Mereka tak layan dan tak terima order jika kena hantar barang ke luar negara.. iaitu luar dari China.


Jadi, untuk mengatasi masalah ini... kita kena pakai agen yang tinggal di China. Bermakna anda kena ada agen jika nak borong barang china di website 1688. Jadi anda kena cari agen yang betul-betul boleh dipercayai.


Jadi untuk tidak memeningkan anda, anda boleh rujuk Panduan 1688.


Dalam ebook Panduan 1688 ini, anda akan diajar langkah demi langkah, dari mula daftar, cari barang, deal dengan penjual, beli menerusi agen hinggalah barang nak beli tu sampai ke depan pintu rumah


Memang complete semuanya. Jadi bagi anda yang nak borong barang dari china di website 1688, saya sangat galakkan anda baca dulu berkenaan panduan ini di website rasmi ini.


Sekian sahaja dari saya.


1 Comments

Terima Kasih Saya Ucapkan Kerana Sudi Meninggalkan Komen.

Post a Comment

Terima Kasih Saya Ucapkan Kerana Sudi Meninggalkan Komen.

Previous Post Next Post