Tips Dropship Berjaya - Pagi ini saya terima email daripada Tuan Dinor penulis panduan Bisnes Dropship Facebook.

Saya rasa tertarik untuk berkongsi input ini kepada anda semua. Adakah anda seorang dropshiper? Adakah anda kenal produk anda.

Tips Dropship Berjaya : Kenal Tak Produk Anda


tips bisnes dropship berjaya
Sumber foto : 
http://blog.ompact.my

Tips ini paling asas dalam dropship iaitu...


"Adakah anda kenal PRODUK anda?"


Walaupun hanya sekadar ejen dropship anda wajib kenal produk anda.Paling baik adalah anda master produk tu inside-out. 


Saya beri satu tips. Letakkan diri anda di tempat prospek. Bayangkan apabila prospek melihat produk ini, apakah yang bermain dalam fikiran mereka?

- Apa manfaat aku dapat kalau beli?
- Rugi ke kalau tak beli?
- Kenapa aku kena beli?
- Benda ni buat dari apa? Tahan ke?

(dan berpuluh-puluh soalan lain...)


Realitinya, inilah yang prospek anda akan tanya sekurang-kurangnya...


Jadi, sediakan jawapan bagi soalan-soalan yang dapat anda fikirkan tu.  Setkan sebagai FAQ bagi produk anda. 


Sekian untuk pagi ni,


Sumber Rujukan

Dinor Sabudin
Penulis Bisnes Dropship FB


Mahu Belajar Dropship di Facebook dengan berkesan tanpa dikesan pesaing anda?

Rujuk panduan ini segera ☞ http://tinyurl.com/dropshipfb




Post a Comment

Terima Kasih Saya Ucapkan Kerana Sudi Meninggalkan Komen.

Previous Post Next Post