Showing posts with label Rahsia Bisnes Burger. Show all posts
Showing posts with label Rahsia Bisnes Burger. Show all posts

Cara Mulakan Bisnes Burger

Cara Mulakan Bisnes Burger - Ini adalah salah satu bisnes yang digemari rakyat Malaysia. Bisnes burger adalah sebuah perniagaan yang menjadi kegilaan ramai rakyat malaysia sejak zaman berzaman.

Tambahan pula, zaman sekarang semakin menekan jiwa. Kalau anda perhatikan macam-macam isu ekonomi yang timbul. Sebab tulah semakin hari semakin ramai yang buat bisnes.

cara nak mula bisnes burger

Nak cari pendapatan sampingan kalau tak, takkan lah sesaje nak buat bisnes. Takde lagi yang saya jumpa kat dunia ni yang sesaje buat bisnes. Kalau tak kerana isu ekonomi takde maknanye nak cari duit lebih sket.

Ataupun memang dah ada simpanan lebih tapi buat bisnes untuk kembangkan pendapatan. Tapi berapa kerat je berjaya kembangkan simpanan yang ada tu supaya menjadi bisnes yang mendatangkan pulangan berganda-ganda.

Memulakan bisnes burger adalah salah satu kegemaran rakyat malaysia untuk tambah pendapatan.

Cara Memulakan Bisnes Burger


Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar,  tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.

Kalau anda memilih perniagaan yang tidak memerlukan modal yang besar maka bisnes burger sesuai untuk anda. Malah jika anda bekerja makan gaji sekalipun anda boleh mulakan bisnes burger.

Apa yang penting anda perlu buat perancangan terutama sekali modal, lokasi gerai burger anda, pengangkutan dan barang-barang yang diperlukan.

Seperkara yang anda kena ingat dan jangan lupa adalah ILMU.

Dalam apa jua bisnes mestilah kena ada ilmu. Kalau takde ilmu macam mana nak mulakan bisnes.


TERBONGKAR: Bagaimana Memulakan Bisnes Burger Dengan Pendapatan 5 Angka Sebulan, Didedahkan Secara Langkah Demi Langkah Oleh Seorang Anak Kepada Jutawan Senyap Malaysia!

Anda bertuah kerana dalam perniagaan burger anda boleh belajar daripada anak Chef Li. Beliau ada sediakan panduan khusus untuk rujukan sesiapa sahaja yang minat nak mulakan bisnes burger.

Beberapa persoalan yang mungkin bermain di minda anda jika nak mulakan bisnes burger.


  1. Macam mana nak bermula dan apakah LANGKAH PERTAMA yang perlu anda lakukan untuk memulakan bisnes burger dengan betul dan lumayan.
  2. Anda tercari-cari Sifu atau Tok Guru yang boleh membimbing anda langkah-demi-langkah untuk memulakan dan mengembangkan lagi bisnes burger anda.
  3. Anda sebelum ni tiada ilmu untuk berniaga terutama sekali berniaga burger. Anda sendiri sedar, apa-apa mesti dimulakan dengan ilmu terlebih dahulu jika ingin memulakan sebarang perniagaan.
  4. Untung ke bisnes burger ni? Ada orang kata untung kecil. Tapi bagaimana nak tingkatkan keuntungan daripada bisnes burger ini?
  5. Berapa modal yang perlu dilaburkan untuk permulaan? Apakah terdapat cara dan teknik untuk mengurangkan kos?
  6. Apakah persediaan-persediaan dari segi pengurusan, alatan, pemasaran dan operasi sesebuah bisnes burger yang boleh menjana pendapatan sekurang-kurangnya 4-5 angka sebulan?
  7. Anda tak tahu caranya tapi ingin sangat mempelajarinyaMacam mana nak pilih lokasi yang ‘HOT’ dan strategik untuk meletakkan stall burger bagi mendapatkan prospek dengan mudah tanpa susah-susah keluarkan modal besar untuk buat promosi.
  8. Bagaimana cara serta teknik untuk mencari dan mengurus pekerjabisnes burger anda dengan mudah tanpa anda perlu sendiri jadi ‘pekerja’ perniagaan burger anda.
  9. Anda pun tak ada banyak masa, kalau boleh nak labur dan minta orang lain yang boleh dipercayai untuk uruskan perniagaan burger anda dengan lancar.
  10. Anda tak tahu bagaimana ingin jadikan bisnes burger anda sebagai sumber pendapatan pasif anda. Anda mahu, walau anda tiada di gerai burger, atau anda sedang tidur sekalipun, duit tetap masuk!

10 point di atas adalah persoalan yang biasa timbul bagi sesiapa yang nak mulakan perniagaan burger. Adakah 10 point di atas juga menjadi persoalan anda?

Jika jawapannya ya, panduan bisnes burger dari saudara Afiq Rusly layak diberikan kepada anda. Klik gambar ebook di bawah untuk maklumat lanjut atau terus ke pautan rasmi ini ☞ Panduan Bisnes Burger



Saya doakan anda berjaya dalam perniagaan burger. Selamat memulakan bisnes burger.