Download Filem Captain America : Civil War (2016) DVDRip - Captain America: Civil War ialah filem adiwira Amerika Syarikat 2016 menampilkan watak Marvel Comics, Captain America, diterbitkan oleh Marvel Studios dan diedarkan oleh Walt Disney Studios Motion Pictures. Ia merupakan sekuel kepada filem 2011, Captain America: The First Avenger dan filem 2014, Captain America: The Winter Soldier. Filem ini merupakan filem ketiga belas dalam Marvel Cinematic Universe (MCU). Filem ini diarahkan oleh Anthony dan Joe Russo dengan lakon layar oleh Christopher Markus & Stephen McFeely. Ia menampilam barisan pelakon terdiri daripada Chris Evans, Robert Downey Jr., Scarlett Johansson, Sebastian Stan, Anthony Mackie, Emily VanCamp, Don Cheadle, Jeremy Renner, Chadwick Boseman, Paul Bettany, Elizabeth Olsen, Paul Rudd, Frank Grillo, Daniel Brühl dan William Hurt.

download captain america civil war

Pembangunan Captain America: Civil War bermula pada lewat tahun 2013 apabila Markus dan McFeely mula menulis skrip yang meminjam konsep dari komik 2006, Civil War oleh Mark Millar dan Steve McNiven. Adik-beradik Russo dibawa masuk semula pada awal tahun 2014 selepas reaksi positif terhadap ujian tayangan The Winter Soldier. Tajuk filem didedahkan pada bulan Oktober 2014 dan Downey telah ditambah ke dalam barisan pelakon dengan beberapa pelakon lain menyertai filem ini pada bulan-bulan berikutnya. Filem ini memulakan fotografi utama pada bulan April 2015 di Metro Atlanta sebelum selesai di Jerman pada bulan Ogos 2015. (Sumber : Wikipedia)

Download Filem Captain America : Civil War (2016) DVDRip


Sinopsis Filem  Filem Captain America : Civil War : Perbalahan antara Captain America dan Iron Man bermula apabila mereka semua telah diberitahu bahawa United Nation (PBB) sedang dalam proses untuk meluluskan usul "Sokovian Accords" yang akan dipersetujui dan ditandatangani oleh 117 buah negara selepas berlakunya insiden yang tidak diingini sebelum ini di New York City (The Avengers), Washington D.C (Captain America : The Winter Soldier) dan Sokovia (Avengers : Age of Ultron)

Ahli Avengers telah dipersalahkan kerana telah menyebabkan ramai nyawa yang tidak berdosa telah terbunuh dan insiden terbaru yang telah berlaku di Lagos, Nigeria juga adalah disebabkan kecuaian dan kelalaian salah seorang ahli Avengers...dan satu dunia menyalahkan Avengers...apakah sebenarnya yang menyebabkan TeamCap dan TeamIronMan mempunyai pendapat yang berbeza ? (Sumber : Nicknashram)

Download Filem Captain America : Civil War (2016) DVDRip


LINK DOWNLOAD  : Captain America : Civil War (2016) DVDRip

LINK ENGLISH SUBTITLE : Subtitle Captain America : Civil War (2016) DVDRip

Post a Comment

Terima Kasih Saya Ucapkan Kerana Sudi Meninggalkan Komen.

Previous Post Next Post