Cara Buat Duit Dengan Bisnes UBER - Artikel ini saya tulis untuk memberi kefahaman yang lebih jelas tentang bagaimana buat duit dengan bisnes uber.

Dengan uber anda boleh tambah pendapatan walaupun tiada lesen memandu dan kenderaan. Biar betul, tapi itulah kelebihan uber yang anda boleh baca di akhir artikel ini.

Sebab selain menjadi pemandu uber, anda boleh buat duit dengan uber walaupun anda tiada kenderaan dan lesen memandu.


Cara Buat Duit Dengan Bisnes UBER


buat duit uber tanpa jadi pemandu

Setelah membuat banyak pembacaan dari pelbagai sumber, ada 2 cara untuk anda tambah pendapatan dengan bisnes uber. Anda boleh pilih untuk buat cara yang macam mana. Terpulang kepada anda.


1. Jadilah Pemandu Uber

Ini adalah cara yang pertama yang saya fikir ramai yang gunakan cara ini. Tugas anda seperti pemandu teksi. Hantar penumpang ke lokasi yang mereka inginkan.

Tapi syaratnya anda mestilah mempunya lesen memandu yang sah dan memiliki kenderaan sendiri. Nak tak nak anda kena ada lesen dan kereta.

Beza anda dengan pemandu teksi adalah anda menggunakan kenderaan sendiri manakala pemandu teksi menggunakan kenderaan syarikat.

Bayaran pula macam mana?

Oh ya, dari segi bayarannya pula...

Anda akan menerima bayaran daripada syarikat uber. Bayaran akan dibuat kepada anda secara atas talian melalui kad kredit dan juga perbankan online.

Apa kelebihan pemandu uber?

Jika anda tertanya-tanya apa kelebihannya jika anda menjadi pemandu uber.

Ini jawapannya.

Berbeza dengan pemandu teksi, anda boleh tentukan bilakah masanya anda ingin berkerja sama ada secara part time mahupun fulltime.

Anda boleh jalankan di hujung minggu atau pada bila-bila masa yang anda rasakan sesuai terpulang kepada anda.

2. Bantulah Syarikat Uber

Saya ada soalan. Adakah anda tidak minat memandu tapi ingin buat duit dengan bisnes uber?

Jika jawapannya ya, cara yang ke dua inilah sesuai untuk anda. Cara inilah yang saya sebutkan di awal-awal artikel ini lagi.

Ok, kita teruskan dengan cara yang saya maksudkan ini. Dengan cara ini, anda tidak memerlukan kenderaan dan sekiranya anda tidak ada lesen memandu pun tidak mengapa.

Dalam teknik ini, anda boleh memperkenalkan uber kepada sesiapa sahaja yang ingin menjadi pemandu uber. Anda akan mendapat bayaran melalui kaedah ini.

Atau dalam bahasa mudahnya anda menjadi agen pendaftaran pemandu uber.

Dengan aplikasi uber yang akan anda muat turun, anda akan menerima bayaran sehingga RM250 sekiranya ada pendaftaran pemandu uber yang baru.

Oh ya, anda juga akan diberikan pautan khas untuk anda promosikan. Anda perlu promosikan pautan ini dan sekiranya ada yang klik dan membuat pendaftaran, anda akan di bayar komisen.

Post a Comment

Terima Kasih Saya Ucapkan Kerana Sudi Meninggalkan Komen.

Previous Post Next Post