Ok.. segmen jom kenal blogger baru di anjurkan oleh Tuan Hasrul Hassan . Terima kasih yang tidak terhingga kerana menganjurkan segmen ini. Sebenarnya segmen ini merupakan segmen pertama yang disertai selepas blog ini ditubuhkan. Banyak kelebihan yang diperolehi oleh blogger dengan menyertai segmen selain daripada mendapat trafik.

Segmen Jom Kenal Blogger Baru




Walaupun blog ini baru dibina tapi saya sudah digelar sebagai blogger..hehe..minat berblogging ni sebenarnya dah lama ada cuma suka tangguh-tangguh. Last-last siap juga blog ni.

Blog ini ditubuhkan untuk perkongsian ilmu. Apa sahaja ilmu berguna saya akan sampaikan. Mudah-mudahan dapat membantu anda. Saya sekarang cuba untuk mendalami bagaimana untuk menjana income dengan blog ni.

Baiklah bagi anda yang ingin join segmen ini, boleh lah ke pautan berikut : Segmen Jom Kenal Blogger Baru.


Terima kasih sekali lagi kepada Tuan Hasrul Hassan :-)

8 Comments

Terima Kasih Saya Ucapkan Kerana Sudi Meninggalkan Komen.

  1. datang dari segmen sama.salam ukhwah.

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan.. saya join jugak segmen ni..

    jemput singgah http://gadiscokelat87.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Salam dari Bro HH .. hmm nak buat duit dengan blog ehhh? Ok, saya cadangkan daftar platform affiliate percuma, dari situ anda boleh dapat komisen dari produk yang dijual.

    Atau gunakan kekuatan blog untuk sewa tapak iklan dan dapatkan iklan berbentuk advertorial.

    Semoga bermanfaat.


    Malaysia Best Blog 2015

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas kunjungan bro HH, kena pelbagaikan sumber dari blog. Setakat ni belum dapat advertorial lagi :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih Saya Ucapkan Kerana Sudi Meninggalkan Komen.

Previous Post Next Post